Co dělat s opomíjenou stránkou?

Pokud se něčí internetová stránka netěší nikterak velké sledovanosti, ba pokud možná dokonce zcela postrádá návštěvníky, není vlastně (skoro) k ničemu. Protože tato vznikla s nějakým záměrem, který nemůže coby nenavštěvovaná plnit. Nebo si snad myslíte, že si na ní někdo něco zjistí, něco si na ní koupí, prodá, vymění, zkonzultuje a podobně, když neví, že taková stránka vůbec existuje?
Ne. A problém je zpravidla právě v tom, že se o podobné stránce jednoduše neví. Kdykoliv člověk něco hledá v internetových vyhledávačích, odsunou ji tyto až někam na konec hodně dlouhého seznamu odkazů, kam se nikdo nikdy nepropracuje, a doufat v to, že bude podobná stránka nalezena čistě náhodou, je utopie.děvče ulítává na internetu.jpg
A jak to zaonačit, aby se ona stránka z těch nešťastných zasunutých pozic posunula na výsluní, tedy na přední místa ve vyhledávačích? Co udělat, aby se ocitla tam, kam míří většina uživatelů internetu, kde jí bude sledovanost zajištěna?
K tomu je nezbytně nutné provést její optimalizaci pro internetové vyhledávače. Což je ale rozhodně úkol, který je třeba svěřit odborníkům, se kterým si laik nedokáže sám poradit.
Jak majitel té které stránky během SEO konzultace Seolight zví, jsou jeho stránce zapotřebí:

  • kontrola webu a odstranění toho, co by na něm mohlo vyhledávačům vadit,
  • volba ideálních klíčových slov,
  • linkbuilding neboli vytvoření zpětných odkazů, přivádějících sem návštěvníky odjinud,
  • copywriting neboli napsání dostatečně kvalitních textů určených jak pro tuto stránku samotnou, tak pro jiné weby, kde tyto poslouží k její propagaci
  • a pochopitelně i efektivní propagování a reklama

počítač v koutě.jpg
To vše je nezbytné, má-li se stát taková ‚neviditelná‘ stránka středem zájmu internetové veřejnosti. A nejlépe to dokážou zorganizovat a realizovat právě ti, kdo se tomu věnují profesionálně už po dlouhých deset let. A kteří aktuálně spravují 214 projektů, které by bez nich jinak jen těžko mohly sklízet úspěchy.